Juuni esimeseks nädalavahetuseks lendas Eestisse üle 60 skaudi 27st erinevast Euroopa riigist, et saada inspiratsiooni, teadmisi efektiivsetest kommunikatsiooni meetodidest ning õppida üksteise edulugudest.

Üritus sai hoo sisse neljapäeva õhtul, 31. mail, Tallinna Ülikoolis. Avasessioonil saadi teisi osalejaid tundma osade haaval üksteise porteesid joonistades ja samal ajal küsimusi esitades.

Reedene päev oli pikk, ent sisukas. Hommik algas vahva mänguga, et energiatase lakke tõsta, ja jätkus esimese sessiooniga. Õpiti tundma brändi elemente, milline on efektiivne bränd ja kuidas seda luua ning milline on edukast brändist tulenev kasu. Seda kõike muidugi mõeldes just skaudibrändile. Pärast lõunasööki tehti tööd gruppides ja töötati välja tõhus kommunikatsiooni strateegia lähtudes ühest skaudiorganisatsioonist. Päev lõppes rahvusvahelise õhtuga, kus lisaks rahvustoitudele leidis laudadelt kauneid skaudiajakirju, skautlike tarkusi täis mängukaarte ja muid vahvaid skauditeemalisi materjale, millest eeskuju võtta. Õhtule pani meeleoluka punkti ühine Eesti rahvatantsude õppimine. „Kaerajaan“ ei jätnud kedagi külmaks ja „Perekonna valssi“ tantsiti lai naeratus näol üle põranda keereldes.

Laupäeva hommik algas taas ühe energiat andva mänguga ning siis sai igaüks valida kaks endale meelepärast töötuba alates kriisi kommunikatsioonis toimimisest kuni eduka sotsiaalmeedia postituse loomiseni. Pärastlõunal õpiti tundma WOSMi(Maailma skautluse) kommunikatsiooni strateegiat ja kuidas WOSMilt tuge saada. Õhtul avastati koos ühise pika laua taga Eesti rahvustoidu põnevaid maitseid restoranis Olde Hansa.

Pühapäeval võeti üritus kokku ja igaüks seadis endale edasise tegevusplaani. Lahkudes oli kõigil osalejatel seljakotis lisaks kaasvavõetud asjadele ka kuhjaga inspiratsiooni, uusi ideid ja pikk nimekiri sellest, mida edasi teha.

Ürituse ametlik hashtag oli #ScoutsCommsForum2018.  

 

Üritust toetasid Skautide Euroopa Regioon ja Archimedes.

 

 

Annika

Välissuhete tiim